Hürriyet

19 Ağustos 2012 Pazar

Bayram Dedikleri Şey

   Hep garip gelmiştir şu bayramlar bana, ısınamamışımdır bir türlü. Hava da sıcak değil halbuki, sevgili klimamın katkılarıyla.

   Bayram, şeker, el öpme (ıahhh en pisi de bu), ev ev dolaşma vs. bin türlü iş kendimi bildim bileli garip gelmiştir bana. Gerçi küçükken tam bir iyi aile çocuğuydum. Yüzümün ''Nur Işık Paketi'' opsiyonu bile vardı, zamanla karanlıklaştım tabi. Tenim kavruldukça, ruhum da kavrulmuş demek ki.

   Artık bir anlam ifade etmiyor böyle şeyler. Halbuki inancım kuvvetlidir.  Ama dediğim gibi; garip. Sabah kalkınca, her gün birlikte yaşadığım anne-babamın elini öpmek saçma geliyor. Gerçi öpmedim ya, neyse. Bunu okuyunca kötü bir his kapladı içinizi, hadi itiraf edin. Kaplamasın o his içinizi. O his, g-g virüsünün etkisinden dolayı böyle.

   Neyse yaa, siz ''bayram ziyareti mod on'' tadında takılmaya devam edin; ama sakın bize gelmeyin. Bayramın misafirini de sevmem, çirkin olurum, çirkef olurum; ayıp olurum. Olmasın öyle, bayram bayram kalp kırmayayım. Bak dayanamayacağım, yine oluyor aynı şey: Size iyi bayramlar. (hayııııııırrr!)

   Yine kıramadım g-g direncimi. Ama artık olan oldu, ''iyi bayramlar''ın 536746878795. tekrarını yaptım az önce. O sayıyı da okumadığın kaçmıyor gözlerden. Hadi git artık, yeter.

 

   (g-g: gelenek görenek)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder